Blog ma charakter wspomnieniowy, a zarazem jest formą szukania informacji o moim mieście Miastku.
Będę publikował na tym blogu fotografie historyczne, dotyczące okresu od 1945 roku.
Każda fotografia będzie miała swój opis, który natomiast będzie miał charakter otwarty, by można było go uaktualniać informacjami o danym miejscu przez zwiedzających.
Więc w sumie liczę bardzo na stworzenie wspólnego bloga o historii Miastka w fotografii.
Pozdrawiam i zapraszam do współpracy.

sobota, 19 czerwca 2010

JESZCZE RAZ O POMNIKU W PARKU

Jakiś czas temu pisałem o odsłonięciu pomnika w parku. Wtedy zastanawiałem się, co się działo z cokołem Pomnika Wdzięczności, po tym jak zniszczono pomnik Alberta Leo Schlagetera?
Na odpowiedź nie musiałem długo czekać, gdyż przychylność niektórych mieszkańców, pozwoliła mi tę sprawę po części wyjaśnić.
Proszę spojrzeć na zdjęcie opublikowane poniżej. Pochodzi ono z wczesnych lat pięćdziesiątych.
Na cokole nie było wtedy żadnej postaci, natomiast jak widać na załączonym obrazku, na cokole przypięto godło państwowe, namiastkę późniejszego Orła Białego.
I mam już brakujące ogniwo dzięki pani Bogusi Suwała z Miastka.







Tutaj trochę bliżej.
Pozdrawiam i do następnego postu.
jtg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz